13.02.2013

Day 4 / beztytuł



       Kolejny beztytuł efektem niezbyt wybujałej wyobraźni, jeżeli chodzi o wymyślanie tytułu notki. I nudów, i tego, że są ferie, a mnie się nie chce robić nic, co wcześniej zaplanowałam. Ale nie narzekam, sama już wcześniej wiedziałam, że tak to będzie wyglądać. Jedyne, co udało mi się zrobić przez te kilka dni, to przeczytanie dwóch (!) rozdziałów lektury. Idzie mi to jak krew z nosa. A tak lubię czytać.


Your 5 fovourite quotes

       Ha!, ulubione cytaty. Aż pięć. Wiedziałam, że wypełniając po kolei te wyzwania w końcu nastanie problem. I oto on. Bo chyba nie mam aż pięciu ulubionych cytatów. Jedyne, co mi przychodzi na myśl to to: 
Ani połowy spośród was nie znam na­wet do połowy tak dob­rze, jak bym pragnął; a mniej niż połowę z was lu­bię o połowę mniej, niż zasługujecie. - J.R.R. Tolkien
No, to zdecydowanie jest mój ulubiony. Taki prawdziwy,  taki dotyczący mnie. Co jak co, ale muszę się jeszcze przyznać, że nie cierpię twórczości Tolkiena*. Zaczęłam czytać Hobbita, ale zrezygnowałam już po kilku kartkach. Uznałam, że zacznę od Władcy Pierścieni, ale tego też nie dokończyłam. Nawet filmów nie widziałam. Nie pojechałam też na wycieczkę organizowaną przez szkołę na premierę tego nowego filmu "Hobbit: Niezwykła podróż". A podobno był świetny.

       Czy do cytatów zalicza się naprawdę krótki wierszyk? 

Nie widziałam Cię już od miesiąca.
I nic. Jes­tem może bledsza,
Trochę śpiąca, trochę bar­dziej milcząca,
Lecz wi­dać można żyć bez po­wiet­rza.
- Maria Pawlikowska-Jasnorzewska
Zakochałam się w nim w pierwszej klasie gimnazjum, gdy wisiał sobie nad tablicą w sali humanistycznej.

I to by było na tyle.
Ferie, błagam, nie kończcie się. Nigdy.


Wielki Post. Postanawiam nie jeść słodyczy. 

* - żeby nie było, nie chciałam nikogo urazić, czy obrażać fanów, naprawdę! 

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten wiersz Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej. A za Tolkienem tak samo, jakoś do mnie to nie przemawia. Filmów też nie widziałam. Chyba wstyd, ale też mi to nie leży.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również poznałam wiersz Pawlikowskiej w gimnazjum, tyle że chyba w drugiej klasie, na lekcji.
    Nie jeść słodyczy? Odważne postanowienie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Po przeczytaniu dalej nie wiem co w tej książce widzą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam żadnego postanowienia na post. Niech tam. Nigdy nie robiłam, chyba po prostu się do tego nie nadaję, nie uznaję :).

    Uwielbiam ten wiersz!

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja tylko hobbita przeczytałam, a za resztę się jakoś wziąć nie mogę :D
    co do słodyczy, to ja kiedyś sobie w wielkim poście czipsów odmówiłam. trzymałam się w przekonaniu dzielnie, do dnia urodzin kuzynki, kiedy wymiękłam na czarnej linii:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też ostatnio cytaty wypisywałam :) Fajna sprawa, tak to przejrzeć :)
    No właśnie, przydałoby się jakieś postanowienie wielkopostne :) Chociaż do postanowień nie trzeba okazji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna post. Zapraszam do mnie ♥ Obserwujemy.? ☻

    OdpowiedzUsuń

Layout by Yassmine