9.08.2013

9.08.2013 | life will pass me by if I don't open up my eyes


       Mam dosłownie świra na punkcie kotów. Nie tylko tych prawdziwych, ale tych narysowanych! No błagam, czyż ten tłusty kociak nie jest uroczy? :D

       A tak na poważnie, obudziłam się dzisiaj z ogromną chęcią do napisania czegoś na blogu. Wczoraj  naszło mnie na zmianę szablonu, co zresztą już pewnie zauważyliście. Strasznie mi się podoba ten motyw Paryża, tylko odrobinę drażni mnie fakt, że szablon jest bardzo przesunięty w lewo. Niestety Wioska Szablonów nie wykonuje zamówień, więc jakbyście znali jakieś szabloniarnie (?), które wykonują na zamówienie takie proste szablony, to byłabym wdzięczna za podanie linku czy nazwy. :)
       Nawet nie wiem, kiedy minęła mi ta połowa wakacji. Więcej niż połowa. Codzienna rutyna jest troszkę dobijająca, gdy się jeszcze z boku patrzy na byłe najlepsze koleżanki, które świetnie się bawią po klubach i dyskotekach bądź też popijają sobie ukradkiem martini na poddaszu. Skąd to wiem? Bezczelnie się tym chwalą. No cóż, mnie zostały codzienne kąpiele w ogrodowym basenie z Mamuśką i chyba jedyną dobrą koleżanką która mi została oraz popijanie lemoniady i zajadanie lodów pistacjowych. Właściwie bałam się że będę się bardziej nudzić, ale pewnie nie mam co narzekać. Właściwie to strasznie współczuję ludziom mieszkającym w blokach, jak np. moja kuzynka, która żeby się choć troszkę ochłodzić w te gorące dni musi zapieprzać na drugi koniec miasta, na publiczną pływalnię. 
       W lipcu, dokładnie 24-ego minął dokładnie rok od założenia (właściwie od pierwszej notki) cyrku. Zakładając tego bloga nie myślałam, nawet nie marzyłam, że dotrwam tak długo, biorąc pod uwagę to, że moje poprzednie blogi nie pobijały rekordów, jeżeli chodzi o długość "życia" w blogsferze. Nie pozostaje mi nic, jak podziękować Wam za to że odwiedzacie, czytacie i komentujecie moje wypociny. Oby do następnej rocznicy! :))
       Jeszcze wracając do spraw dotyczących strony technicznej mojego cyrku, link do komentarzy jest teraz u góry, nie u dołu. Zaznaczam, gdyby ktoś jeszcze nie zauważył, a chciał skomentować. :) Poza tym w menu u samego dołu bloga, pod statystyką, znajduje się button do Bloglovin', gdzie można mnie (mojego bloga!) zaobserwować. Słyszałam, że ma zniknąć opcja "Obserwatorzy", więc zalogowałam się tam. Zainteresowani - klikać. :* 

Trzymajcie się, Kochani!

31 komentarzy:

  1. Nowy szablon jak dla mnie jest świetny, na serio. Niestety do żadnej szablonarni nie zostawię nicku, bo żadnej nie kojarzę, nigdy nie korzystałam z gotowego szablonu.

    A ten obrazek z kotem wyraża moje życie, tyle że ja nie mam wiatraków a ostatnio popsuła mi się roleta i słońce razi niemiłosiernie </3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *nie nicku, linka, jej, już mi sie wszystko miesza XD

      Usuń
    2. Haha, moje życie też wyraża, tylko że ja mam tylko jeden, malusieńki wiatraczek xD

      Usuń
    3. Ja dam się pokroić za sprawne rolety. Chociaż póki co są zbędne, dzisiaj cały dzień takie piękne zachmurzone niebo było [:

      Usuń
    4. Nie wiem gdzie mieszkasz, ale u mnie na Śląsku też. Wgl tak cudownie chłodno <3

      Usuń
  2. Szablon jest świetny, ale faktycznie trochę mnie też nie pasuje to ustawienie, choć to pewnie tylko kwestia przyzwyczajenia :).

    No, już rok. Mi też całkiem niedawno minęło, choć jakoś to tak umknęło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy blogi w tym samym wieku :)))
      Mam nadzieję że się przyzwyczaję, bo mi też się strasznie ten szablon podoba ;)

      Usuń
    2. :))

      Może poszperaj w jakichś instrukcjach, może gdzieś jest na to sposób?

      Usuń
    3. Raczej nie można nic zmieniać w szablonie wykonanym dla szabloniarni ;/

      Usuń
    4. Czasem pozwalają na jakieś poprawki, trzeba do nich zagadać ;)

      Usuń
  3. Też mam fioła na punkcie kotów, takie malutkie urocze stworzonka, jejujejujeju *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Szablon jest bardzo ładny, ale faktycznie dziwnie wygląda po tej lewej stronie. :)
    Spoko, na tych koleżankach świat się nie kończy. ;)
    Skąd wiesz, że obserwatorzy mają zniknąć?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham koty, a z rysunkowych - Pusheeeeeeeeeeeeen <3 i Pocztówki z serii Kotovasiya :)
    Ja siedzę w domu przeważnie, bo wszyscy powyjeżdżali, mieszkam w bloku do tego ;p A pannom koleżankom tak śpieszno do dorosłości? Hm, no cóż, prędzej czy później im się to odbije ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, mam nawet w zakładkach stronkę "Pushenn the cat" xD
      Taaa, myślą że jak się napiją to są taaaaaakie faaaaaajne. Rozwala mnie takie podejście, no ale cóż. Jak lubią... :))

      Usuń
    2. Nie martw się, u mnie to samo ;) Zwłaszcza na początku/w połowie gimnazjum był taki lans na skryte picie czy palenie... Żałosne trochę...

      Usuń
  6. A ja mimo ostatnich upałów i tak jestem za mieszkaniem w bloku. Życie tutaj wydaje mi się łatwiejsze, porównując np. powierzchnie do sprzątania :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, pod tym względem jest o wiele lepiej ;)

      Usuń
  7. Tak mi się wydaje że koty opanowały właśnie wszechświat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Pusheena! :D I zgodzę się - każdy kot jest uroczy, nieważne, czy żywy, czy narysowany, czy maskotka, czy coś.
    Wiesz... mimo że się nie znamy, to zapraszam do mnie, bo zawsze razem możemy posiedzieć i pomilczeć zamiast łazić się po klubach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, wpadnę :D zawsze lepsze siedzenie i milczenie z kimś innym niż siedzenie samemu :))

      Usuń
  9. Ah te koty... na obrazku się nie zachwycam, ale te prawdziwe uwielbiam. A rok na blogu to nie jest tak dużo. Ten czas szybko mija.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku ja tam jestem zachwycona naklejkami na fejsie z tym kotem. Tak siedzieć i przewijać można przez cały dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mieszkam w tropikalnym kraju, temperatura 40 stopni w cieniu to tutaj codziennosc - da sie przyzwyczaic. Ja lubie koty ale ogladac w internecie a nie miec w domu niestety... Szablon jest ladny graficznie, ale chyba jednak troche za waski. Choc ja mam podobny szablon do twojego :D tez waski ;) moze wydaje sie waski przez ciemny kolor po prawej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzi o to, że jest wąski, raczej o to że taki przesunięty w lewo :))

      Usuń
  12. Koty to chyba najlepsze co można znaleźć w internecie *u* Po co się ograniczać? Youtube, 9gag, cheeseburger, imgur, tumblr - koty, koty, koty @.@ Podoba mi się kolor tego szablonu :3 w necie są instrukcje jak ustawić sobie obrazek w tle zewnętrznym albo coś D: Ta pusta przestrzeń mnie przeraża, bo cały czas mam wrażenie że coś mi się nie wyświetla XD Na darmowych szablonach się nie znam, bo ja w pocie i łzach zrobiłam własną amotorszczyznę na blogu XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, hej, co tam słychać u Ciebie? :)

    OdpowiedzUsuń

Layout by Yassmine