22.06.2013

22.06.2013 | Jest dobrze



       Dla mnie wakacje już się zaczęły we wtorek. Po tym całym zdawaniu matematyki na piątkę, po wystawieniu ocen i konferencji, po wynikach egzaminów gimnazjalnych, z których jestem straaasznie zadowolona, nareszcie mam święty spokój. I naprawdę nie rozumiem, dlaczego trzymają nas w tej szkole aż do czwartku, kiedy to trzecioklasiści kończą uroczyście szkołę. Ale okej, niech im będzie. Przyszły tydzień to właściwie pikuś. Jakieś szkolne zawody, sprzątanie klasy, poniedziałkowe ognisko z wychowawcą i środowa wycieczka do muzeum w Oświęcimiu. Już tam byłam, ale i tak wybieram się jeszcze raz. Musicie wiedzieć, że w przyszłości będę tam pracować (moje skryte marzenia vol I). Siedzę sobie w swoim pokoju na drugim piętrze, w stroju kąpielowym, z wiatrakiem włączonym na największe obroty, popijając kawę mrożoną zgapioną z reklamy Jacobs. Na dworze tak praży, że chyba nigdzie dzisiaj nie wyjdę, mimo że brat próbuje namówić mnie na zakupy. Z jednej strony sama bym ich potrzebowała, bo kolonie zbliżają się wielkimi krokami, a ja nie mam kompletnie nic, co mogę zabrać. Jednak leń chyba zwycięża, biorę się za kolejny odcinek Hannibala.
       Są tu jacyś trzecioklasiści? Jak poszły egzaminy? ;)


► Day 13 - Your favorite song lyrics

11 komentarzy:

  1. ... są za to maturzyści, panicznie bojący się wyników w przyszły piątek :D

    ten gorąc mnie przeraża; okej, nie chcę deszczu, nie chcę jesieni, zimy czy wiosny tym bardziej... ale aż 40 stopni? co to ma być?

    do klasy o jakim profilu się wybierasz? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idę do klasy ogólnej, a w drugiej klasie wybieram rozszerzenia :D mam jeszcze troszkę czasu żeby nad tym pomyśleć, ale na pewno biorę historię i chemię :D

      Nie ma co się bać, na pewno dobrze Ci poszło :D

      Usuń
    2. A no tak, bo to teraz ten nowy program, nie odnajduję się :) To życzę powodzenia!

      Usuń
  2. Praca w tym muzeum?? Wspaniałe marzenie. Sama bardzo chciałabym tam pojechać, ale nigdy mi nie po drodze ;/
    Ech... ja w szkole siedzę na okrągło :) Ale staram się chłonąć tej atmosfery, bo będę tęsknić! A egzaminy... wszystko powyżej 90% :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie odczuwam tego, że kończę gimnazjum, ale na rozdaniu świadectw będę pewnie ryczeć jak bóbr ;)

      Wow, gratulacje! To ja nie mam aż tak dobrze, ale nie zeszłam niżej niż 80%. I mam jednego maxa ;)

      Usuń
    2. Na samym rozdaniu ja może nie, ale jak wrócę do domciu, usiądę, uświadomię sobie, co się stało (czyli z typowym dla mnie refleksem szachisty), to będę buuuczeć :D
      Wspaniale! Również gratuluję :)) A gdzie dalej pędzisz? Jaki profil?

      Usuń
    3. Dziękuję : ))
      Pędzę do LO, do klasy ogólnej ;) w drugiej wybieram się na pewno na fakultety z historii i chemii, ale muszę to jeszcze przemyśleć, wgl co jeszcze do tego...
      A Ty??

      Usuń
    4. Przepraszam, że się wtrącam do dyskusji, ale po przeczytaniu "fakultety z historii i chemii" chciałam się tylko zapytać, czy zastanawiając się nad tym, brałaś pod uwagę, co chcesz studiować? Bo jeszcze nie widziałam na naszych polskich uczelniach takiego połączenia. :)

      Usuń
    5. Klasa którą wybieram ma to do siebie, że mogę w drugiej klasie wybrać 5 rozszerzeń. Biorę historię, bo ją uwielbiam. Biorę chemię (i być może biologię) bo zamierzam studiować gdzieś w tym kierunku ;) Zresztą mam caaały roczek żeby się zastanowić, może w ogóle nie będę rozszerzać ani chemii ani historii ;)
      Ale dzięki za troskę :D

      Usuń
  3. Testy gimnazjalne dwa lata za mną, po wakacjach matura mnie czeka, aż się boję, mam nadzieję jednak, że zdam. Przydałoby się. :) Dobrze, że jesteś zadowolona, ja nie byłam, jednak ocenami trochę podciągnęłam swoją liczbę punktów i dostałam się tam, gdzie chciałam, nawet na pierwszym miejscu. ;) Mnie jeszcze czekają próbne matury w poniedziałek i środę, a potem to już spokój. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah... testy gimnazjalne - dawne wspomnienia. A muszą trzymać was do końca, tak jak trzymają wszystkich. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Layout by Yassmine