9.05.2013

9.05.2013 | Day 11



       Day 11 / Your favorite cartoon/anime/TV show

Nadszedł czas na kolejny dzień tej zabawy, czyli moje ulubione kreskówki i programy TV. Z góry piszę, że anime nie będzie, ponieważ nie jestem fanka tego typu seriali.

Mam dwie ulubione kreskówki. Pierwsza z nich, oglądana swego czasu na Disney Channel, to Brenda i Pan Whiskers. Bajka opowiadała o suczce, Brendzie, oraz nieokiełznanym króliku, Whiskersie, którzy wypadli z samoloty i znaleźli się na bezludnej wyspie, gdzie przeżywali różne zabawne przygody. Gdy tak teraz o tym pomyślę, to wcale nie było jakoś specjalnie wspaniałe, jednak mam straaaaszny sentyment do tej bajki. Z reguły oglądałam to z młodszym kuzynem, który swoją drogą zawsze okropnie mi przypominał tego królika. W każdym bądź razie, byłabym zachwycona, gdyby to znowu leciało na Disney'u . Wiem, jestem dziecinna, ale strasznie lubię wracać do takich rzeczy. 


A moją drugą ulubioną kreskówką jest (fanfary) Scooby Doo. Jejku, bajka mojego dzieciństwa. Chyba nie muszę tłumaczyć o co dokładnie chodziło, grupka przyjaciół - Fred, Daphne, Velma i Kudłaty, oraz ich pies, Scooby Doo rozwiązują kolejne zagadki detektywistyczne, łapią duchy i potwory. Pamiętam, jak strasznie płakałam, gdy wieczorem na Cartoon'ie leciały dwa odcinki pod rząd, a mama kazała mi iść spać. Miałam nawet taką koszulkę z krótkim rękawem ze Scooby'm, to był mój ulubiony ciuszek.

Ulubiony program telewizyjny? Liczą się seriale? Jeśli tak, to na pewno mogę zaliczyć tutaj Dr House'a, Kości, Dextera, Plotkarę, Pamiętniki Wampirów i Słodkie Kłamstewka. Nie oglądam polskich seriali, jedyny który serio lubiłam to Brzydula...

7 komentarzy:

  1. Bredna i Pan Whiskers, uwielbiałam ich! Mimo że już nie powinnam oglądać kreskówek. Mega, mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kojarzę obie. Szczególnie byłam fanką scoobiego w dziecinstwie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam Castle :D najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam jeszcze o Mentaliście... a Castle uwielbia mój tata :D

      Usuń
  4. Jakoś nigdy za bardzo nie przepadałam za Scoobym... nie wiem, jakoś tak :D
    Polecam serial Breaking Bad ^^

    OdpowiedzUsuń

Layout by Yassmine